Thursday 10 October 2013

TESTIMONI VIVIX : Pesakit Diabetes

Semakin bertambah tahun, semakin bertambah kemajuan.. Begitu juga dengan corak pemakanan orang sekarang.. Kalau dulu, pernah gak terfikir, kenapa orang dulu-dulu tak delah sakit macam orang yang zaman sekarang kena. Sakit kencing manis lah, sakit jantunglah.. hehee.. Apa orang tua jawab? ” Orang-orang dulu, tanam sendiri, makan sendiri.. tak delah sampai banyak sangat prosesnya.. Tanam ubi kayu, makan ubi kayu. Cuba tengok orang sekarang. Kalau dihulur ubi kayu rebus dan ayam goreng KFC, sudah ayam goreng tu dulu, yang dia capai”.. hahaa.. bila fikir-fikir, betul jugak kan?
Macam-macam kan kita sekarang ni.. Yang sedap je nak di makannya dulu.. Padahal, yang sedap tu, mudah mengundang penyakit. Yang pahit tu lah penawar..hehee..
Cukuplah untuk cerita pasal makanan dulu. Hari ini, saya nak berkongsi bersama anda, tentang testimoni Vivix, sirap anti-penuaan yang pelbagai guna ni.. Vivix ni dah ramai peminat, k.. Bagi sesiapa yang ada mengidap kencing manis, atau ada parents yang mengidap kencing manis, baik anda mencuba Vivix. Lebih-lebih lagi, jika anda mengalami luka yang boleh mengundang bahaya.
Kencing manis ni sangat bahaya untuk kesihatan. Semua makanan bergula perlu dijadikan sebagai pantang larang. Tapi, syukurlah, selepas pengamalan Vivix, masalah gula dalam darah mudah naik jika makan benda manis, dah tiada lagi.. Seronok kan?hehehe
Testimoni orang yang luka pada bahagian belakang ni sebenarnya adalah seorang pesakit diabetes. Syukur alhamdulillah, luka yang teruk pada bahagian belakang beliau semakin pulih, selepas pengambilan Vivix secara konsisten.
_________________________________________________________________
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:
TIMAH BT AHMAD
Shaklee Independent Distributor [No. 957622]
Sms/WhatsApp : 016-8679523
FB Fan Page : https://www.facebook.com/UmmiDelisaSarawak
fbhttps://www.facebook.com/timah.ahmad.5
Blog http://ummidelisa.blogspot.com/
Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
i. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian
ii. Di jemput masuk ke EXCLUSIVE GROUP FB untuk customer
Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan.
” Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Group di Facebook “

No comments :

Post a Comment