Friday 11 October 2013

Pengalaman Berpantang Selepas Melahirkan Baby Secara Caesar

Sis Rosnani nie saya kenali sejak beliau sedang mengandungkan baby-nya. Beliau sedang mengandungkan baby-nya. Jom baca pengalaman Shaklee Sis Rosnani ini, terutamanya selepas beliau melahirkan baby seberat 4.9 Kg!!!


“Apa saja tentang Shaklee saya teruja nak tahu dan cuba … apalagi baru-baru ini saya terpaksa bersalin secara pembedahan memandangkan baby melintang dan besar 4.9 kg itu pun mujur awal dari tarikh jangkaan bersalin, kalau tak mungkin cecah 5 kg atau lebih.. keesokan selepas bersalin saya tak mampu untuk makan.. tiba-tiba teringat pasal Shaklee .. terus saya menelan vitamin Zinc…b complex dan alfalfa dulu..setelah itu barulah perut saya boleh menerima makanan..sebelum menelan vitamin tersebut tuhan je tahu sakitnya setelah makan masuk walau hanya sesudu bubur, namun dengan vitamin Shaklee, alhamdulillah saya dipermudahkan semuanya …bertenaga…perut tak lagi sakit..ia turut mengatasi masalah rambut gugur..biasanya lepas bersalin rambut saya banyak gugur..tapi kini alhamdulillah..tidak lagi..saya cuma guna alfalfa, vit lea, vit e, vit c, b complex, osto, ESP, zinc … “

Alhamdulillah… saya tumpang gembira..Anda bagaimana? Sedang mencari set berpantang / bersalin ? atau ada kakak / adik / saudara/ kawan yang mencari-cari set seperti ini.. Apa kata cuba seperti yang Puan Rosnani ni makan.. Basically set bersalin / berpantang datang dalam 2 pilihan … Trial Pack (40 hari) atau pun Full Pack (untuk 4 bulan).
TESTIMONI IBU BERSALIN SHAKLEE
Vitalea, Vita-C, B-Complex, Zinc Complex, Alfalfa & ESP
_________________________________________________________________
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:
TIMAH BT AHMAD
Shaklee Independent Distributor [No. 957622]
Sms/WhatsApp : 016-8679523
FB Fan Page : https://www.facebook.com/UmmiDelisaSarawak
fbhttps://www.facebook.com/timah.ahmad.5
Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
i. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian
ii. Di jemput masuk ke EXCLUSIVE GROUP FB untuk customer
iii. Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat
Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan.
” Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Jutawan Group di Facebook “

No comments :

Post a Comment