Thursday 10 October 2013

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Bersama Wanita Terhebat

Keistimewaan Yang Anda Akan Dapat Jika Menjadi Ahli Shaklee Bersama Saya (^_^)
Assalamualaikum dan salam bahagia buat anda…...
Sudah ramai yang terburu-buru menjadi ahli Shaklee dan menyesal kemudian hari kerana mendapat upline yang salah. Saya pasti, ramai yang tertanya-tanya, kenapa saya beritahu, yang anda perlu mendaftar di bawah saya untuk menjadi ahli Shaklee … Bak kata orang, “Belum kenal, maka macam mana nak jatuh cinta?” Ya, saya pasti, jika anda sudah jatuh cinta dengan supplemen dan vitamin Shaklee, anda pasti akan terus gila bayang. Sebab, pengambilan supplemen dan vitamin Shaklee, memang BEST GILER!!. Kesannya dapat anda lihat dengan sendiri.. (^_^).
Keistimewaan menjadi Shaklee Membership :
  1. Pembelian untuk setiap produk, potongan sehingga 19%
  2. Dapat faedah Cash, Car & Convention : Kalau dah jadi ahli Shaklee, sudah pasti anda ingin berkongsi bersama-sama mereka yang anda sayang, family, sanak saudara, rakan taulan serta rakan sepejabat. Tak payah nak pergi dari pintu ke pintu untuk mempromosinya & merayu-rayu, sebab ramai yang dah tahu kesan  vitamin semulajadi Shaklee ni.
Keistimewaan Group Kami Sebagai Shaklee Independent Distributor
  1. Dinaungi 4 Masters Coordinator Ternama (Pangkat Tertinggi)
  2. Sokongan berterusan dari Masters, Leader dan ahli-ahli lain
  3. Tutorial secara online (FB Group)
  4. Kelas dan Coaching Offline
  5. Seminar dan gathering juga disediakan untuk berkongsi pengalaman dan membina jaringan
  6. Tips perniagaan dari Masters berpengalaman
  7. Pelbagai aktiviti menarik
Bagaimana nak menjadi ahli Shaklee
  1. Pembayaran yuran pendaftaran, RM65, atau
  2. Membuat pembelian produk dengan 200 UV, bagi mendapat KEAHLIAN PERCUMA atau
  3. Pembelian 2 botol Vivix atau
  4. Pembelian 3 kotal Collagen Powder Shaklee
Perbezaan Kumpulan Kami dengan Kumpulan Shaklee yang lain :
  1. Perniagaan berasaskan produk
  2. Sistem Perniagaan yang HALAL
  3. Gabungan 3 elemen RAHSIA dalam Perniagaan
  4. TIADA pelaburan, kecuali yuran pendaftaran
  5. TIADA longgokkan stok di rumah yang tidak terusik
  6. Tidak perlu mengharapkan downline, ditekan mencari downline dalam keadaan terpaksa
  7. Bonus adalah berdasarkan usaha, leader tidak hanya goyang kaki mengerah downline sahaja yang berusaha
Kebanyakan ahli kumpulan kami adalah surirumah sepenuh masa WAHM. Masa mereka tidak terbuang begitu sahaja tanpa mengabaikan anak-anak dan suami tersayang kerana bisnes ini sangat mudah! Hanya perlu online sahaja, ditambahkan dengan usaha yang konsisten, di samping anda sendiri boleh menajamkan minda dengan menambahkan ilmu pengetahuan dalam bidang nutrisi dan kesihatan di samping DAPAT MENAMBAHKAN PENDAPATAN KELUARGA tanpa bebanan hutang dan membuang masa berharga keluarga keluar ke rumah setiap hari untuk berjumpa client atau sebagainya.
Sehingga saat ini, saya betul-betul seronok kerana saya telah dipertemukan dengan kumpulan ini untuk mendaftar menjadi Ahli Shaklee. Malahan,saya enjoy menjalankan perniagaan sampingan saya ini, tanpa perlu rasa tertekan di samping saya masih bekerja di sebuah syarikat swasta sebagai seorang pengurus dan menguruskan urusan keluarga di rumah. Kumpulan ini juga sangat menekankan amalan kerohanian yang pada akhirnya anda akan berasa tenang dan selesa, penuh dengan aura-aura positifdi samping berjaya di dalam hidup dengan berbekalkan kepercayaan bahawa setiap pergantungan, penyembuhan, pemberi rezeki utama datangnya dari ALLAH Yang Maha ESA…
Daripada seorang distributor sahaja, saya berazam untuk naik dan terus naik sehingga menuju ke puncak yang tertinggi, sebagai MASTER.. (^_^).

Berminat??? Boleh hubungi saya, Timah binti Ahmad [Shaklee ID : 957622]
~ SMS/WhatsApp : 016-8679523 
~ Email :timahahmad87@gmail.com  ~ FB Fan Page :https://www.facebook.com/timah.ahmad.5

No comments :

Post a Comment