Thursday 10 October 2013

Testimoni ESP: Tiada Lagi Jerawat & Kulit Semakin Gebu

Seronok betul bila saya baca testimoni mereka yang mengamalkan supplemen Shaklee ni.. Ada yang ambil set untuk ibu menyusu, tapi, turut mendapat manfaat tambahan… Sudah pastilah, manfaat yang membuat ramai wanita menyukainya.. iaitu kulit muka bertambah gebu, kulit semakin licin, kulit muka sentiasa lembap, kulit muka dah tak kering macam dulu-dulu lagi..hehe..seronok kan? Yang paling best tu, ada yang mengaku, lepas mengamalkan ESP, breast semakin anjal…woww…. bestnyer..hehheee..


Kulit anda semakin gebu, jadi tak perlulah nak risau lagi.. lepas ni, bolehlah ke pejabat dengan lebih cepat, sebab masa bersolek dah semakin kurang..hehee.. bukan itu sahaja, bayi pun lebih gemar untuk menyusu direct dengan ibunya, berbanding menyusu guna botol… 
Bukan itu sahaja, vitamin C yang terdapat di dalam set untuk kecantikan, set untuk ibu menyusu atau set untuk ibu hamil, juga sangat berbaloi-baloi di ambil, semasa anda demam. Insha Allah, demam akan lebih mudah kebah.. Jika demam anda masih berlarutan sehingga seminggu, saya cadangkan anda untuk mengambil Nutriferon.. Demam yang berlarutan, mungkin disebabkan antibodi dalam badan anda terlalu lemah..
Anda tunggu apa lagi? Sudah ramai yang dah mencuba ESP dan supplemen Shaklee yang lain.. Dan hasilnya, sungguh mengagumkan.. Bukan hanya anda dapat satu manfaat, tapi lebih daripada itu.. seronoknya..hehee.. 
Even saya sendiri setelah mengamalkan ESP, memang rasa kulit lebih lembut berbanding sebelum ni, yang agak kekeringan. Memang terbaik.. 
_________________________________________________________
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 
* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan: 
TIMAH BT AHMAD
Shaklee Independent Distributor [No. 957622]
Sms/WhatsApp : 016-8679523
FB Fan Page : https://www.facebook.com/UmmiDelisaSarawak
FB : https://www.facebook.com/timah.ahmad.5
Blog : http://ummidelisa.blogspot.com/
Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
i. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian
ii. Di jemput masuk ke EXCLUSIVE GROUP FB untuk customer
Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan.
” Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Group di Facebook “

No comments :

Post a Comment