Sunday 22 September 2013

Kelebihan Ostematrix Shaklee

Ostematrix Shaklee 

Supplemen yang PENTING dan sangat saya syorkan. Apa kelebihan Ostematrix Shaklee ni? Kenapa saya kata Ostematrix Shaklee supplemen patut anda miliki? Anda perempuan? Minum susu? Cukup Kalsium seharian?
Tahu tak yang Kalsium ni sangat-sangat penting. Macam dalam iklan tv tu osteoporosis. Tu antara sebab tak cukup Kalsium. Tambah-tambah perempuan ni sangat terdedah dengan Osteoporosis. Pernah dengar semut-semut? simpul biawak? Tu salah satu tanda kurang kalsium la tu! Info baru yang saya dapat, Kalsium ni boleh kurangkan 70% risiko GEMUK!! Wah!! Teruja tak dengan Kalsium
OSTEMATRIX
Kenapa Ostematrix Shaklee jadi pujaan hati? 1 Tablet Ostematrix Shaklee bersamaan dengan satu gelas susu tinggi Kalsium. Masalahnya nak telan satu teguk susu pun tak boleh kan, jadi senang je makan 1 tablet ostematrix shaklee. Habis cerita! Banyak sangat kelebihan Ostematrix Shaklee ni. Antaranya:
✔ Membantu dalam proses pembakaran lemak.
✔ Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat.
✔ Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).
✔ Memulihkan kekejangan, kebas – kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
✔ Meringankan stress – mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
✔ Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
✔ Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
✔ Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
✔ Membantu masalah gastrik.
✔ Membantu dalam pengurusan badan
✔ Membantu dalam mengatasi sembelit.
Banyakkan kelebihan Ostematrix Shaklee ni! Satu pelaburan yang bijak!
Oh untuk ibu mengandung atau berpantang, saya sangat-sangat syorkan Ostematrix Shaklee. Selain untuk dapatkan kalsium untuk anda dan bayi, anda juga boleh kurangkan kebas-kebas kaki (tambah-tambah masa menyusu tu) Ok, jom dengar apa Dr Zubaidi cakap tentang Kelebihan pengambilan Supplemen Kalsium dalam pantang
Supplemen Kalsium pilihan saya ialah Ostematrix Shaklee! Jom tengok antara Testimonial Hebat tentang Ostematrix Shaklee.

Testimonial ke-2


ostematrix
Boleh juga beli Ostematrix Shaklee untuk ibu anda! Jiran saya berusia sekitar 50an, baru kematian suami, ada darah tinggi, dan malam-malan susah nak tidur. Dia turut mengambil supplemen Kalsium, Alhamdulillah dia sangat berpuas hati dengan Ostematrix Shaklee.
Anda bila lagi? Sayangi tulang anda :)
✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA
Anda berminat? Sila SMS/TEXT/Whatsapp ke nombor ☏ ☛016-8679523☚
PM FANPAGE KAMI ✉ —>Ummi Delisa

No comments :

Post a Comment